tisdag 2 oktober 2012

FRIPASSAGERARE

Idag blev det en lång föreläsning om genusperspektiv i samhällsplanering, väldigt intressant men det är hemskt vad trött man kan bli av en föreläsning på fyra timmar. 

Efter skolan skynda jag ut till hästarna för att hinna rida Allegre en runda innan det blev mörkt. Jag hann precis ut och hem innan mörkret, men jag var glad att hinna för var inte sugen på ridning i paddocken. Däremot fick Class ett tömkörningspass i paddocken och jag måste säga att vattenbandet är rena underverket. Trodde först att det var jag och Thor som inbillade oss, men han är en annan häst i skritten. Trampar på som attan med bak och han har fått ett helt annat steg. Känns helt galet att det bara skulle hjälpa med två gånger på vattenbandet, men något är det. Som Emma sa ...  tänka sig hur han blir på 22 gånger ... längtar  :)

Idag hade jag förresten en liten fripassagerare hem med mig från skogen, pytteliten sak

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar