söndag 7 oktober 2012

YOUTUBE-tips

Vilken helg det har varit, en massa hästar, träning med valpen, sexleksaksparty med tjejkompisarna och en massa massa regn.

I fredags ville inte regnet ge sig så det fick bli vilodag för alla mina hästar. I lördags drog vi däremot på oss regnkläderna och begav oss ut i regnet. Thor red Amorosa, jag på Allegre och Nina på Reservada, så det var p.r.e-hästarna som fick ta ridtur i ösregnet. Det blev en mysig runda och vi lät inte det dåliga vädret slå ner oss. Jag invigde mina nya ridregnbyxor och de var helt klart värt pengarna, tips att investera i dessa för de är grymma.

På kvällen var det fest hos kompisen med sexleksaksparty som var riktigt roligt och lite shopping blev det allt  ;)

Idag har jag helt skjutit upp skolan, som jag istället sitter med nu, och tagit en heldag i stallet. Alla har rört på sig och det är så mysigt att ha en riktig stalldag, älskar det.

Lite youtube-tips nu en söndagskväll




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar