tisdag 3 juli 2012

HÄSTDAG & TUNGAN RÄTT I MUN

Idag har jag fått sällskap i stallet av Sofie. Jag tog Allegre och Sofie hoppade upp på Velle och det blev en lugn mysig runda i skogen. Sofie har en "liten" 3-årig kille på 1.68 som ska ridas in efter sommarvilan. Hon ska flytta honom till vårt stall och vi har lovat att hjälpa henne, så bilder av den processen kommer säkerligen komma upp här.

Velino är en riktig gentleman och tog väl hand om Sofie. Hon ska ta med honom ut någon gång nu när vi är i Italien. Försökte ta en fin bild inne i skogen, men Velino ville inte alls bli fotograferad. Inte mitt bästa verk, då jag står högre än dem och Velle surade över att behöva stå stilla. Allegre ville inte heller pausa bland alla flugor, men det blev i alla fall något att titta på.

Efter mitt stall åkte jag till Chili. Hon var pigg och glad och det är roligt att se hur hon blir starkare för varje vecka som jag kommer. Märks tydligt när man inte rider hästen varje dag och snart har Emma tillbaka henne i sin ursprungsform.


Idag slapp jag tänka på middag och det var bara att hem och duscha, sedan till Emma och Fredrik för taco. Daniel var också där och vi avslutade kvällen med Guitar Hero: world tour. Trummor var verkligen inte lätt och Daniel var fokuserad till tusen när han spelade. Såg så roligt ut.

Tungan rätt i mun

När Thor och jag cyklade hem, tog vi en omväg inom Bo01 och bara gled runt. Älskar verkligen västra hamnen och trivs som fisken i vattnet här. Även då måsarna driver mig till vansinne ibland ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar