söndag 22 juli 2012

VIDEODAGS

Idag har jag lite roliga videoklipp att visa upp. Det ena är på Thor och hans kompisar när de festade i fredags kväll. Kompisen hade lite dåligt med pengar och behövde tjäna ihop en hacka innan de skulle gå ut. Stackarn visste inte vad han gav sig in på. Tyckte att det var så roligt att jag ville dela med mig av humorn :)

Det andra är från när Thor och Lacie satt och myste i det gröna gräset medan jag var ute och red Chili idag. När jag kom tillbaka med Cillan hade lilla Lacie hela pälsen full av frökapslar och hela hunden var helt knottrig...ja det hade en naturlig förklaring som ni ser på filmen.

Elin och Stefan var här en runda för att hämta lite saker, och självklart hälsa på nya bebisen. Lacie som var helt omedveten om att de var där för hennes skull, fann sig snabbt tillrätta i Elin och Stefans famn och sov sig igenom hela besöket.

Paid soft air gun shot

Lacie leker i buskarna


Foto taget av Elin och lånad från hennes facebooksida

Enjoy :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar