torsdag 5 juli 2012

SJUK...SÅ TASKIGT :(

Är så seg, Thor har smittat mig och jag känner mig helt febrig och min hals är stor som en vattenmelon. Helt galet var fort det går. Imorse kändes det bara som att det rev lite i halsen, men inte mer. Nu känner jag mig helt under ytan och mår inte alls bra. Ja ja...jag får inhandla massa piller i Italien och sen äta en massa kolhydrater och dricka vin, så blir det nog bättre ;)

Idag har det bara fixats inför resan, men jag har också varit och färgat fransarna på salongen About skin. Det var en super gullig tjej som tyvärr ska pausa sitt företag lite då hon ska få barn. Man tänker inte på hur det blir när man är egen företagare och arbetar ensam, när det är dags för mammaledighet. Jag önskar henne och sambon lycka till i alla fall och hoppas på att se henne tillbaka på salongen.

Det blev en galen skillnad och även då jag inte har en förebild, blev resultatet såhär:

Framförallt mina nederfransar syns mycket tydligare och hela ögat fick en helt annan kontrast, nästan som att man har en tunn eyeliner. Det kostade 170 kronor och är helt klart värt det enligt mig. 

Nu ska jag ta mig i kragen och packa det sista så att jag kan gå och lägga mig sedan. Lite sömn gör nog mig bättre. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar