onsdag 26 september 2012

CLASS ÄR OFFICIELLT BÄST

Vilken duktig kille jag har, Class då alltså. Idag har vi som sagt varit på Löberörds veterinärklinik och gått på vattenband. Class tyckte att det var lite konstigt att gå in i deras spolspilta, men att gå upp för rampen till bandet tyckte han inte var lika skumt ... konstig prioritering tycker jag ;)

Han gick intensiv tid i 13 minuter och sedan var hästen helt slut. Gick dock på bra, men man såg att han tyckte det var ansträngande när vattnet kom på. Detta ska vi göra två gånger i veckan ett tag framöver så det blir mycket körning och en massa tid, men det kommer att vara värt det.

Om två veckor ska jag köra honom till kliniken på måndag, hovslagaren på onsdagen och sedan kliniken igen på fredagen ... hahaha...han har några timmar i släpet och mer lär det ju bli. På måndag när vi ska till kliniken ska jag filma och se ifall jag kan lägga upp det så att ni får se hur det går till.

Nu måste jag skriva temapaper för skolan och sluta skjuta upp det för då kommer jag aldrig att hinna.

Ha det bra

Class 10 månader

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar