onsdag 5 september 2012

HEM TILL GÅRDEN

Idag är det en förmiddag i myskläder, men sitter faktiskt inte och slappar helt utan jag har kurslitteraturen i knät. Däremot multi-taskar jag och kollar på "Hem till gården" samtidigt.

Det är kanske inte något man ska erkänna så här på internet, men alla som känner mig vet att detta är det program som jag följt absolut längst. Måste säga att det finns en anledning till att detta program fortfarande producerar nya avsnitt. Jag tror att första avsnittet sändes i början av 1970-talet och sänds fem dagar i veckan, två avsnitt om dagen ... inte dåligt tycker jag och antagligen måste programmet ha många följare  :)

Imorse satt jag och kollade på gamla bilder som jag lagt upp på facebook och hittade vad som är första bilden på mig och Class. Genom denna bilden kan man verkligen förstå varför vi kallar honom för lilla åsnan. 

Jag tror att Class var fem eller sex månader här.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar