torsdag 13 september 2012

DÅ VAR TORSDAGEN OCKSÅ ÖVER

Nu har min mobil sprungit iväg från mig, men hoppas att den inte kommit så långt.

Det blev en lång dag i skolan då jag mötte upp två tjejer från klassen för förberedande inför presentation och lite lunchande. Det var riktigt trevligt, men föreläsningen därefter kändes något seg. Däremot hade jag ridning att se fram emot och efter lektion begav jag mig iväg för att hämta Thor och sedan till stallet.

Medan jag red Allegre promenerade Thor, Class och Lacie en runda i skogen. Allegre var helt toppad och busade till det med mig. När mina hästar busar till det kan man lätt höja rösten och markera som en varning. Stackars Allegre höll på att hoppa ur skinnet när jag höjde rösten och är en väldigt känslig individ under all man.

Nu ska jag sova för imorgon är det upp tidigt för att studera, sedan spinning och efter det ut och rida två hästar, sen tillsist ska jag övertala Thor att han är världens bästa om jag slipper fixa middag ;)

GOD NATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar