tisdag 25 september 2012

IDAG & IMORGON

Jaha ... nu blev det så att en kväll som egentligen skulle bestå av att skriva temapaper för skolan, bestod istället av slösurfande på datorn. Direkt efter skolan vid 17 begav jag mig för att hämta Thor och Lacie, sedan blev det hästarna. Jag red Allegre och Thor promenerade Class bort till fältet där jag ökade på Allegre medan mina älsklingar fick pausa lite. Denna lilla runda och matshopping gjorde att vi inte var hemma förrän vid halv nio och då bara sa kroppen nej när det kom till ansträngning.

Imorgon blir det en aktiv dag vilket gör att skolan kommer få vänta tills kvällskvisten även då, men där får jag bita ihop.

Först ska jag möta upp en personlig tränare på SATS som har byggt ihop ett träningspass åt mig. Tvivlar starkt på att jag kan göra annat än krypa hem efter den timmen. Därefter blir det iväg till hästarna för att köra Class till Löberöds veterinärklinik där han ska gå på vattenband. Nu kör vi igång och håller stenhårda tummar för att det inte är pengarna i sjön. Efter kliniken så ska jag hjälpa Lotta att raka Amorosa.

Oj vad mkt och känner mig redan helt seg över tanken på hur trött jag kommer att vara imorgon. Så uppdaterar jag inte bloggen så bli inte sur ... det kommer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar