lördag 15 september 2012

SUSHI

Gud vilken liten trött valp jag har bredvid mig nu i soffan. Imorse så var det upp till valpkursen och en runda innan samling så att hon gjorde av med överskottsenergin och fixat sina toalettbesök. Hon var så duktig på träningen och efteråt somnade hon direkt i bilen.

Thor och jag fixade lite ärenden på stan medan hon sov i bilen och sedan begav vi oss till hästarna. Jag var lika trött som valpen, men plockade trots det ut Class och longerade/tömkörde honom i paddocken.

På hemvägen så körde vi inom Saiko för att premiera mig på sushi. Ja det var godare än vad jag trodde, men inget jag kommer vara super sugen på, men som sagt ... godare än vad jag trodde. På saiko har de väldigt innovativa bitar och blandar skånsk mat med sushi.

Nej gud vad trött jag är ... måste nog inta horisontellt läge :)

Trevlig lördag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar