lördag 9 juni 2012

"ÄT DIG FRISK MED RIKTIG MAT"

Igår blev det fredagsmys som bestod av taco och brädspel med kompisar. Blev sent och därför har förmiddagen rullat iväg utan att jag orkat komma ur min älskade onepiece.

Sitter och surfar framför datorn och hittade en film på kostdoktorns blogg som jag tänkte länka till för er som kanske undrar lite vad det här med lågkolhydratskost handlar om och tankarna bakom. Jag har precis också börjat lära mig och fann föreläsningen väldigt intressant.

"Matrevolutionen - Ät dig frisk med riktig mat"
Länk till Andreas Eenfeldts hälsoblogg Kostdoktorn


Enjoy :)

1 kommentar:

  1. super male vitality duration and super male vitality refrigeration super male vitality expiration date best male vitality drug super male vitality soy herbal supplements for male vitality super male vitality lead super male vitality wars imperial elixir male vitality what's in super male vitality This male update supplement endeavors to improve erectile brokenness, troublesome release, low moxie and various other sexual issues which are the essential driver of poor sexuality in developing. This customary male overhaul grows blood stream to the penis to make it harder and greater in a measure for getting a remarkable opinion intercourse execution for a long time and moreover keeps from less than ideal release.
    http://www.cureidea.com/vitality-male-enhancement/

    SvaraRadera