fredag 29 juni 2012

DAGENS TIPS - VÄSTCHARK

Jaha...då var regnet tillbaka igen och det dåliga vädret gjorde att vi stack en runda till Nova Lund för att inhandla lite inför Italien. Jag måste dock säga att det var riktigt varmt ute trots regnet, men inte riktigt ett sommarregn ändå. 

Det var lite lagom shopping då varken jag eller Thor har någon uthållighet kvar när det gäller shopping. Hittade en söt jeansklänning och en snygg svart bh. Har man större bröst och svårt att få tag i bh på de vanliga butikerna, kan jag tipsa om Change. De har ett bra utbud och framförallt enormt kunnig personal. Blir man medlem får man dessutom alltid 10% på sina köp.

Väl i Malmö åkte vi inom Västchark ute på Scheelegatan 25, mitt emot Abdos. De har bra prisvärt kött och vi kom hem med 4 kareébitar och 4 kryddiga färskkorvar för 70:-. Kändes som bra pris, men framförallt fint kött. Blir grillning imorgon med en god coleslaw tänkte jag. 

Nu blir det horisontellt läge med filmtajm medan vi har tvättid, vilka pensionärer vi är :)

Trevlig fredag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar