torsdag 7 juni 2012

GOA GUBBAR!




Nu är man hemma igen och det känns som att kvällen bara sprang iväg. Thor (min kille) och jag åkte till söta Charlotte och Appe för att träna deras nya tillskott Fenix. Både ägare och häst var så duktiga och allt flöt på bra. Självklart hade jag kameran och passade på att fota lite bilder på den snygga hästen.

Efter träning blev det kvällsfika och godaste svenska jordgubbar med grädde och lite glass. Charlotte hade färsk vanilj i grädden innan den vispades och detta blev helt galet gott.

Efter en mysig fikastund, begav vi oss tillbaka till Malmö för att shoppa lite färska grönsaker på Abdos på Scheelegatan i närheten av Rosengård. Jag blir så glad av att kunna komma ifrån en matbutik med en fullproppad kasse och bara betala 170 kronor för allt.

Nu har jag gjort riktigt lchf müsli och håller tummarna för att det blir gott till frukosten imorgon.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar