måndag 11 juni 2012

OFOKUSERAD DAG, MEN MYSIG KVÄLL

Efter att ha suttit en nästan hel dag och suktat efter framtiden med Class, blev det en långkväll hos pollarna med pojkvännen. Ingen fotboll för oss, men de som känner mig skulle inte bli förvånade. Båda hästarna är så klängiga nu när de inte får arbeta och den dagliga kontakten som man annars får. Framförallt Velino tycker att det är tråkigt att inte bli riden. Ska börja skritta igång honom igen veckan efter midsommar så det ska bli mysigt.

Ägarna till gården där mina hästar står, kom ut och pratade lite. De är så gulliga och roligt att bara sitta och snacka en stund ibland. De har haft en liten P.R.E avel på gården, men har nu bestämt sig för att sälja av sina tre ston. Skulle det finnas nyfikenhet finner man flickorna till salu här.

På väg hem hittade Thor och jag en hästbuss parkerad i stan. Galet snygg, men det är kanske för att jag älskar lexington. Denna skulle mina pojkar vilja åka i och deras matte köra. Ja riktigt snygg.















Nu säger vi godnatt för imorgon ska jag verkligen ta tag i mina övningsuppgifter och sedan iväg för att rida min kompis häst Chili.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar