måndag 11 juni 2012

HOPPAS OCH LÄNGTAR

Sitter och försöker gå igenom uppgifterna för min sommarkurs. Finner dock ingen energi och klickar hela tiden upp internetsidor med working equitation, ridövningar, sadlar etc etc.

Gud vad jag vill ha igång min lilla grå och träna honom. Fick mail ifrån tjejen som organiserar kurserna för Manuel Fernandes. Manuel kommer till Sverige i slutet på juni och det bara kliar i mig så mycket som jag vill vara med. Känns som att någon öppnade kakburken och sedan smällt igen den på mina fingrar.

Min kompis och jag sitter också och sms:ar varandra angående en bomlös hoppsadel som hon har hittat. Det vill jag också börja med, att hoppa honom lite. Vad mycket man vill. Förhoppningsvis friskförklarar veterinären honom på återbesöket 25 juni. Hoppas, hoppas, hoppas. Bara så att jag i alla fall kan börja skritta honom.


(Bilderna ovan är lånade av Torrado Photostream)

Min fina lilla kille när han löshoppades för tredje gången. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar