onsdag 29 augusti 2012

HEJ HOPP HALLÅ

Gud vilken värme det har varit idag. Fick nästan en chock när jag satte foten utanför dörren imorse vid lillbrudens morgonrunda. Red till och med ut i bara linne så skönt var det. Tog en mysig tur med Lotta i stallet idag, så det var de gråa iberiska kusarna som fick sig en barbackatur. Class kändes lite seg och trött i slutet så imorgon får han faktiskt sig en vilodag och på fredag ska jag träna från marken. Vill inte belasta ryggen för mycket nu i början, men röra på sig måste lilltjockisen :)

Idag har Lacie faktiskt sagt till mig två gånger att hon är kissnödig. Hon gick till dörren och stirrade på mig, först visste jag inte vad hon ville och när jag kallade på henne så fortsatte hon bara att titta på mig olyckligt. Duktig kicka, verkar mer och mer som att polletten börjar trilla ner.

Nu är det högklassigt TV-stirrande och vi har intagit soffläget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar