fredag 31 augusti 2012

STRESSsssss

Idag är en alldeles för stressig dag och hatar när tiden inte räcker till. Hade varit grymt om man kunde klona sig och vara på alla de ställen som behövs.

Nu sitter jag och väntar på Sofie för vi ska iväg och hämta hennes häst Cailo som gått på bebisbete hela sommaren. Hon ska flytta honom till samma stall som mig och det ska bli så roligt att ha henne där.

Sen ikväll ska jag iväg till Bökeberg med Class för en behandling av en equiterapeut som ska bland annat köra laser på hans rygg. Detta var inte riktigt planerat och det blir praktiskt taget bara att slänga in en häst i stallet och sedan snabbt iväg med den andra. Jag är helt själv, så hoppas att han sköter sig.

Igår var Lacie och jag uppe på Ribban med Emma och weimaranerflickorna. Det var premiär för limhamnsfältet och hon älskade det. Lacie sprang som en tok och sedan tränade vi klicker med dummy, Emma fungerar just nu som min personliga klickertränare :)

Lacie gick i duktigt och hämtade dummyn i vattnet också, men tyvärr blev det en sämre när väl kameran åkte fram, men det viktiga är att hon tycker det är så himla roligt.

Lägger in en liten film sen när jag har tillgång till datorn, av någon anledning kan jag inte göra det med mobilen.

När vi kom hem var hon med all rätt helt slut och var inte mycket till valp under eftermiddagen.

Nu ska jag stressa vidare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar