onsdag 8 augusti 2012

SNUVAD PÅ KONFETTIN

Har varit lite frånvarande från internet, men har varit en massa annat att lägga fokus på. Har ju börjat rida Velino igen och hittills känns han riktigt fin. Pigg och framåt igen, det vill säga min gamla goa häst.  Vi håller tummarna för att vad det än var är det borta och att vi kan börja rida ut lite igen, hästen hatar ju att bara gå och slappa i hagen.

Idag har jag varit på super skön ansiktsbehandling på Exuviancekliniken. Det är första gången jag går på detta och det var helt klart värt pengarna, galet skönt och man känner sig så fräsch efteråt. Jag använder Exuviance hudprodukter och måste slå ett slag för dem, riktigt bra.

Väl hemma igen, kom Emma och Fredrik över med sina weimaraner Loka och Choice. Lacie tyckte att de var super stora, men inte så farliga. Hon har verkligen tuffat till sig. De tre har inget annat val än att bli kompisar, för Emma och jag umgås mycket och hundarna är självklart alltid med.

Lacie linslus ler mot kameran


När de hade gått hem så pallade vi inte att laga någon middag och Thor övertalade mig att köpa onyttigt från den nya pizzerian här i Västra Hamnen. INGEN höjdare kan jag meddela och den var så hemsk att man inte kunde äta den. Snacka om att känna sig snuvad på konfettin när Thor smaskade i sig sin goda gyrostallrik och jag inte ens kunde äta den äckliga pizzan. Jag är väldigt kräsen, men även ifall man får en mindre god pizza...smaskar man ändå i sig den. Men denna gick det bara inte, till och med Thor sa att han inte skulle äta den även då han inte var glutenintolerant.

Ja ja...så det fick bli lite rester för mig istället, men snaskade lite ifrån stackars Thor ;)

Nu sitter vi självklart klistrade framför So You Think You Can Dance, inget OS här inte.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar