fredag 17 augusti 2012

SYSTER PÅ BESÖK

De senaste dagarna har vi haft fint besök här i Malmö ifrån min lillasyster Amanda. Hon är nyutbildad sjökapten och är därför väldigt mycket ute på sjön. Detta gör att vi inte ser henne super ofta så det är alltid kul när man hinner umgås lite. Nu har hon återigen mönstrat på en båt här i Malmö som hon ska vara befälselev på. Vi i familjen hoppas att hon ska få jobb på de stora båtarna som går på de karibiska haven, så att vi kan få utnyttja lyxen och sitta vid kaptensbordet ;)



Det har därför inte blivit mycket ridning, eller snarare ingen alls. I onsdags red jag ut med Charlotte och Fenix som var lika mysigt som alltid. Vädret var perfekt. På dagen hade jag hämtat upp Emma och vi åkte till hundbadet i Skanör för att njuta av sensommarsolen. Var perfekt strandväder och också Lacies första gång på stranden. Hon var helt tokig i sanden och hade så roligt med att gräva och busa med de stora kompisarna Loka och Choice. 

I två dagar har hon sedan bajsat sand vilket säger ganska mycket om hur galen hon var på stranden. 


Imorgon ska vi på kalas till min systerdotter som fyller 7 år. Det har inhandlats grymma presenter så jag hoppas att hon kommer att bli glad. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar